viernes, 16 de septiembre de 2011

No se por qué pero cada día me sientan peor las siestas. 
Hoy viernes, con muchos planes, y a pesar de eso me recorre el cuerpo una sensación de impotencia que no se explicar. Semana rara. Hasta con un Martes 13. 
Cuando todo se siente tan raro y no le cuento explicación a nada solo sé sentarme en la cama y mirar a ninguna parte. 
Quiero crear. Inventar. 
I wanna build a world without you. 




Twice I turned my back on you. 
I fell flat on my face but didn't lose. 
Tell me, where would I go? 
Tell me, what led you on, I'd love to know. 
Was it the blue night?
Gone fragile. 
Was it both men? 
In wonder steady gone under.
Was it the light way,
so frightening? 
Was it two wills? 
One mirror holding us dearer now. 


Thought I had an answer once.
But your random ways swept me along.
Colossal signs, so I got lost.
With so many lovers singing soft.








I'm gonna drive, muy muy lejos de aquí. 







1 comentario: